środa, 21 czerwca 2017

Jamila Funny Luxure Parfumes - Czy warto się na nie skusić?



ZAPACH OWOCOWO - JAŚMINOWO-PIŻMOWY
Nuta głowy: pomarańcza z Kalabrii, różowy pieprz, zielone jabłko, truskawka, biała brzoskwinia
Nuta serca: róża, kwiat pomarańczy, jaśmin, ylang-ylang

Nuta spodu: wanilia z Madagaskaru, białe piżmo, drzewo sandałowe



Koszt zapachu o pojemności 100 ml - to ok 25 zł.
Perfumy dostępne są przez internet lub w mniejszych sklepach osiedlowych.



Jeśli masz ochotę poczytać więcej o innych zapachach marki Luxure (zajrzyj tutaj).



Witam !
Dzisiaj kochane moje, pragnę wam opowiedzieć o dość ciekawym zapachu od marki Luxure. Firmę znam już dość długi czas i w ostatnim czasie trafiła do mnie kolejna nowość, a dokładniej JAMILA FUNNY. Zapach bardzo interesujący, a zatem zaczynajmy...

Opakowanie - Flakon bardzo elegancki i przyjemny dla oka. Wykonany jest z masywnego i grubego szkła. Całość utrzymana jest w biało złotej kolorystyce i powiem szczerze, że bardzo przyciąga mój wzrok i z pewnością bym zwróciła uwagę na nie w sklepie. Wizualnie jestem jak najbardziej na tak. Jeśli chodzi o część techniczną, to atomizer działa sprawnie i się nie zacina.

Tuż po zetknięciu zapachu ze skórą jest on dość mocny, ale dosłownie chwilkę później łagodnieje i przeistacza się w coś niepowtarzalnego, a mianowicie: na początku czuję na sobie słodkie nuty, a potem wyłania się delikatna woń jaśminu i róży, a dopiero potem piżmo i inne cudawianki. Zapach pachnie na mnie nie za długo, ale za to jest ładny. Nie wiem czemu, ale jedne perfumy utrzymują się bardzo długo, a inne już nie. Nie wiem czemu...

Ogólnie zapach jest ładny, ale jednak czegoś mi w nim brakuje. Nie do końca się z nim dobrze czuję. Mimo wszystko jest to zapach na co dzień (nawet o tej porze). Jest delikatny  i nie duszący. Jakby go podsumować? Perfumy eleganckie, nie duszące i idealne na co dzień. Dla każdej Pani, bez względu na wiek i porę roku.

Ciekawa jestem waszego zdania na ich temat. Piszcie koniecznie co o nich sądzicie!


Pozdrawiam :)



16 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego zapachu tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam, więc cięzko mi ocenić zapach.

    OdpowiedzUsuń
  3. z opisu sądzę,że by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam tego zapachu w swojej kolekcji, ale mam tego typu tanie pachnidła. kupuję perfumy oryginalne niestety drogie i używam na specjalne okazje, a w dni zwykłe chętnie psikam się właśnie takimi

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, ze słabo się trzyma :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham zapach jaśminu :o Ale tego perfumu nie znam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/malinowa-spodniczka-z-baskinka.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy, ale jeśli spotkam na swej drodze to wyprobuję

    OdpowiedzUsuń
  8. z ogromną chęcią bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po przeczytaniu samego opisu, marzę żeby się nimi spryskać, zapachy z których są skomponowane znam i uwielbiam więc jestem pewna że by mi się spodobał ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, ze trwałosć słaba. Ubolewam nad tym bardzo :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piżma nie lubię, choć czasem są wyjątki, albo po prostu mniej go czuć ;) Ten chętnie bym powąchała z ciekawości, a ogólnie zapachów tej formy jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zupełnie nie znam ale brzmi ciekawie. Dla mnie słaba trwałość to nie jest jakaś straszna wada, a już na pewno nie przy takiej cenie ;-) Mam u siebie droższe perfumy ale tez i lekkie wody toaletowe i o dziwo jednak częściej sięgam po te o krótszej trwałości

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam perfumy ale tych bym raczej nie kupiła ;)
    Mam swój ukochany zapach już, który dostałam od chłopaka na rocznicę a który pasuje do mnie idealnie.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)